Holkerékpározzak.hu voltunk, BRINGALAP lettünk!
Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!
Újabb két kilométeres szakasszal bővült Debrecen kerékpárút-hálózata; amely a józsai kerékpárutat köti össze az újkerti lakótelep kerékpárútjával, s azon keresztül a belvárossal.
A bringák takarításáról sokat lehet/lehetett olvasni. Az alábbi módszer személy szerint én már évek óta használom és nekem bevált.
A brit Thonet állt elő a hajlított nyírfából készített kétkerekűvel, a gyönyörű minimál igazi megtestesítőjével. -Írja a Tiszta Jövő.
Felkerült a Tolvajkergetők 2. része a netre. A fiúk egy vadászatuk eredményét mesélik el.
Elkezdődhetett tehát a második fázis, a boltkialakítás.
Magyar-szlovák konzorcium beruházásában befejeződött a Kassa – Sárospatak EuroVelo kerékpárút építése.
Tavaly több biciklit vettek az olaszok, mint autót, ami évtizedek óta nem fordult elő.
Bizonyos kerékpáros fórumokon már eddig is tudni lehetett, hogy léteznek, de azt nem, hogy kik pontosan mit csinálnak.
Néhány hónapja hallottam erről a kütyüről, a mely a biztonságos oldaltávolságot segít betartani az autósokkal.
Robert Marchand 4:17:27 óra alatt, 23,3 km/órás átlagsebességgel teljesítette a 100 km-es távot.
Az nem is igazi bicajos, aki nem kap defektet (évente többször is). De hogy is kell javítani?
Duna, a kerékpáros kikötő! , avagy ha gondod van a bringáddal, dobd be a „Dunába”!
240/295