Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Kerüld meg Afrikát a Börzsönyben
  Ilyen nincs és mégis van!
A hónap megyéje: Heves vármegye
Heves megyei kerékpártúra ajánló.
Etyek – Nadap kerékpáros körtúra
  Azaz: Hogyan lehet egy 77 km-es túrát 160 km-es úttal teljesíteni?
prev
next

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 00

 Az új kicsit nehezebb, de defekt állóbb.

A Maxxis nemrégiben egy változtatást hajtott végre az EXO+ abroncsaik burkolatszerkezetén. Korábban az EXO+ egy 120 tpi-s burkolatot használt, SilkShield defektállóréteggell. Mostantól az EXO+ azt jelenti, hogy a gumiabroncs 60 tpi-es burkolatot kapott, a perem körüli butilbetéttel. A változás 1-5%-os súlynövekedéssel jár az előző verzióhoz képest, viszont defekt tűrő képessége lényegesen javult.

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 01

Az új EXO+ burkolat 60 tpi-s szövetet használ

 a maxxis frissiti az exo gumiabroncs konstrukciot 02

A régi burkolatkialakítás 120 tpi szövetet és Silkshield betétet tartalmazott

Fotó: Maxxis