Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

E-bike válogatás az Euronicsból
  A jelszó a MOBILITÁS!
Kerékpár villanyosítása
  Bafang átalakító szett a gyakorlatban.
Bubán Székesfehérvártól a Balatonig
  Az előző cikkben beszámoltunk nektek a BuBa Velencei-tóig elkészült nyomvonaláról.
MTF villanymontik Magyarországon
  Bemutatjuk az MTF villanymontijait.
Bubán Székesfehérvárig
  Leteszteltük a Budapest Balaton kerékpárút elkészült szakaszát.
prev
next

 a race face bemutatta az uj turbine hajtokarjait

1993-ót a piacon

A Race Face először 1993-ban dobta piacra Turbine hajtókarjait, amikor még a három lánctányér volt a norma, és az 1x12-es hajtásra igen furcsán néztek volna. Az idők megváltoztak...

A 7000-es sorozatú alumíniumból kovácsolt, majd megmunkált hajtókar formája kissé megváltozott az előző verzióhoz képest, amivel 20 grammot spóroltak le. Így a teljes súlya 595 gramm lett 32-es lánckerékkel és 170 mm-es hajtókarokkal.

Összehasonlításképpen: a SRAM alumínium GX hajtókarok ugyanebben a konfigurációban 619 grammot nyomnak.

a race face bemutatta az uj turbine hajtokarjait

A Turbine Q-faktora, azaz a karok közötti távolság most 176 mm, ami 4 mm-rel kevesebb, mint korábban, javítva a teljesítményt és a pedálozási ergonómiát.

A Turbine hajtókarok 165, 170 vagy 175 mm hosszúságban kaphatók, és a RaceFace Cinch rendszerét használják a lánckerék rögzítéséhez. Az áruk 179,99 USD, lánckerék nélkül.

Fotó: Raceface