• Túra hossza: 67 km
  • Szint: +955 m,-955 m
  • Átlagos meredekség: 2.3 %

• Túra nehézsége: Könnyű

Kerékpáros túránkat Budapesten a Vasúti összekötő hídnál kezdjük. Innen az EuroVelo 6 -os kerékpárúton a Római -parton át hajtunk Szentendrére. A városból Pilisszentlászló felé haladva áthajtunk a 11-es úton, majd a Skanzen mellett tekerünk el.

A falut elhagyva balra kanyarodunk, amerre a kis Rigó vendéglőt hirdeti egy tábla. Innen erdészeti aszfalt úton haladunk tovább. Egy T elágazás száraként futunk bele egy útba, ahol jobbra fordulunk és elhaladunk a Síkárosi erdészház mellett. Az út egy hosszú emelkedőbe megy át, majd egy rövid lejtő után elérjük az Esztergomot és Szentendrét összekötő országutat, amelyen Piliszszentkereszt és Pomáz érintésével vissza érünk Szentendrére.

A város szélén a 11-es úttal párhuzamosan egy kerékpárút található, ezen tekerünk a felüljáróig. Ott balra fordulunk és szintén kerékpár úton a Luppa-sziget irányába haladunk tovább.

Elérve a gátat jobbra fordulunk, és ráhajtunk. Az M0-ás híd alatt áttekerve megérkezünk Budapest széléhez. Innen a Gát úton, a Királyok útján és a Nánási úton át érkezünk vissza a vasúti hídhoz.