Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
prev
next

 specialized logo

A szolgáltatás egyelőre csak Amerikában érhető el.

A Specialized Bicycle Components február 1-től közvetlenül a felhasználóknak is értékesíti kerékpárjait online csatornán. Adta hírül a Bicycle Retailer. A szolgáltatás egyelőre csak Amerikában érhető el. Ezen kívül bevezet egy "Rider Direct" nevű opciót a hagyományos bringák vásárlására.

A Specialized vásárlónak ezután több opciója lesz:

1. Besétálhatnak egy Specialized forgalmazó szakkereskedésbe.
2. Kiválaszthatják a Specialized weboldalán a bringát, majd az oldal kereskedőkeresőjének segítségével megnézhetik melyik kereskedőnél található az készleten, majd felvehetik a kapcsolatot az üzlettel a vásárlással kapcsolatban.
3. Közvetlenül a Specialized weboldaláról vásárolhatnak, és a kerékpárt egy a weben kiválasztott Specialized kereskedőhöz szállíttatják. A kereskedő összeszereli és beüzemeli a kerékpárt. (A kereskedő a szokásos árrés 50%-át kapja az eladásból.)
4. Vásárolhatnak közvetlenül a Specialized weboldaláról és a kerékpárt nagyrészt összeszerelt állapotban szállítják házhoz (a Canyonhoz hasonlóan). Ekkor a Specialized Bicycle Components fogja előszerelni a kerékpárokat, majd nagyobb dobozokban szállítja ki a vásárlónak. A csomagolás szerszámokat és QR-kódokat tartalmaz. A kódok összeszerelési videókhoz irányítják a fogyasztókat.
5. A vásárlók közvetlenül a Specialized weboldalán vásárolnak, és egy Specialized kereskedő szállítja házhoz az összeszerelt és beüzemelt kerékpárt. (A kereskedő a szokásos árrés 75%-át kapja a szolgáltatásért.)

a specialized februar 1 tol kozvetlen fogyasztoi ertekesitessel boviti kinalatat 01

A vállalat közleménye szerint a Specialized támogatni fogja azokat az ügyfeleket, akik a 4-es számot választják.

"A Ship to Home opcióval segítünk kiválasztani a megfelelő kerékpárt, és pontosan oda szállítjuk, ahová szeretnéd - előre megépítve és szakszerűen tesztelve. A szállításhoz csak néhány alkatrészt kell eltávolítani, és az új bringád perceken belül készen áll a gurulásra.” - mondta a vállalat.

Sajnos arról nincs infónk, hogy a 4-es opciót választók milyen garanciális feltételekkel jutnak a bringákhoz, hiszen ott nem szakember szereli össze és üzemeli azt be. Azt pedig tapasztalatból tudjuk, - és ezt a hazai szervizek is megerősítik, - hogy egy átlag felhasználó csoda dolgokat képes a kerékpárján alkotni.

A fenti irány úgy tűnik nagyon jó lesz a vásárlónak, bár ha a többi gyártó is elindul ebbe az irányba, az a szakkereskedésekben egyértelműen a szervizdíjak esetlegesen az alkatrészek és kiegészítők árának növelésével fog járni. Most is érdemes lenne megnézni az Egyesült Államok Speci kereskedőinek jelenlegi árait, majd összehasonlítani azokat az 1 – 2 évvel későbbiekkel. Illetve a Speciket nem árulókéval...