Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Thermo kulacsok
  Hőtárolós kulacsok a kellemes folyadék bevitelért.
Cateye Kinetic hátsólámpák
  Három „majdnem féklámpa” a legendás japán gyártótól.
MTF villanybringák Magyarországon
  Új márka a láthatáron.
Cateye vezetékes kilométeróra teszt
  Az Enduro és a Velo 9 tesztje
prev
next

 a fox factory arra szamit hogy a negyedik negyedevben visszater a normalis szezonalitashoz

Mike Dennison vezérigazgató utalt erre egy prezentációjában.

A kerékpárral kapcsolatos eladások a nyolcadik egymást követő rekord negyedévben érik el a rekordot

A Fox Factory vezérigazgatója szerint a mountain bike ipar az idei negyedik negyedévben visszatér a "normális szezonalitáshoz", és arra számít, hogy a Fox termékek eladásai több évnyi nagyon magas növekedés után visszatérnek a hagyományos növekedési ütemhez a kerékpár szektorban.

A Fox bejelentette, hogy a nyolcadik egymást követő negyedévben rekordot döntött a kerékpár termék szegmensében, az első negyedévben több mint 40%-kal nőttek az eladások a tavalyi év azonos időszakához képest.

A Fox Factory Specialty Sports kategóriában, amely a kerékpárral kapcsolatos márkáit (Fox, a Marzocchi, a Raceface és az Easton) foglalja magába, az első negyedévben 43,4%-kal, 169,9 millió dollárra nőtt az értékesítés. A vállalat egészére vetítve az értékesítés 34%-kal, a nettó nyereség pedig 26,6%-kal, 48,1 millió dollárra nőtt az előző év azonos időszakához képest.

Összességében a Fox bruttó árrése 31,8% volt az első negyedévben, ami 300 bázispontos csökkenés a 2021-es pénzügyi év első negyedévének 34,8%-os bruttó árréséhez képest. A Fox szerint a csökkenést elsősorban az ellátási lánccal kapcsolatos költségek folyamatos növekedése okozta, beleértve a nyersanyagok és a fuvardíjak emelkedését.

A vállalat vezetői elmondták, hogy a Fox georgiai gyárának hatékonyabbá válásával az idén várhatóan javulni fog az árrés. Megjegyezték azt is, hogy a "dinamikus árképzés" új politikája enyhíteni fogja az infláció miatti árrés-eróziót. Dennison elmondta, hogy míg korábban a vállalat a tervezési folyamat elején határozta meg az árakat, mostantól szükség esetén a modellév közepén módosítja az árakat.