Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
Képriport a Naprendszer túráról
  Avagy a sülysápi karika.
prev
next

 a giro bemutatta uj orszaguti kerekparos sisakjat 02

Az új csúcs sisakot országúti és gravel használatra tervezték.

A Giro új Aries Spherical modellje a gyártó közleménye szerint valamivel kisebb, könnyebb és szellősebbb, mint a korábbi csúcsmodell, az Aether. Az új modell érdekessége a szabadalmaztatott átlátszó Aura II erősítő rudak, amelyek kereszteben összekötik a sisak hosszanti elemeit. Stabilizálják és merevítik azokat. Az eredmény: kiváló szellőzés, alacsony sisaksúly és biztonság.

 a giro bemutatta uj orszaguti kerekparos sisakjat 01

Az átlátszó Aura II erősítő rudak összekötik és stabilizálják a sisak héját - a képen szürke színűek. A csatornák, amelyeken keresztül a levegő áramlik, így szélesebbek lehetnek ezáltal a sisak jobban szellőzik.

A régebbi modellekhez hasonlóan a Giro a Mips technológiára támaszkodik, amely további védelmet nyújt az agynak a forgási energiával járó ütközések esetén. A Giro két különböző sűrűségű EPS habot használ a sisak anyagához, amelyeknek a sisakot érő ütközések széles skáláját kell tompítaniuk.

Szintén újdonság a belső szivacsozása, a DryCore izzadságkezelő rendszer. Lényege: egy beépített szilikoncsíkkal rendelkezik, amely úgy lett kialakítva, hogy elvezesse a nedvességet a bringás homlokától. Ezzel megakadályozza, hogy az izzadság a szembe csöpögjön.

a giro bemutatta uj orszaguti kerekparos sisakjat 03

A kompaktabb formának és a légáram célzott vezetésének köszönhetően az új Aries Spherical négy százalékkal aerodinamikusabb, mint az előző csúcsmodell, az Aether. A sisak mindössze 265 grammot nyom M-es méretben ez 5%-kal kevesebbet, mint az Aether súlya.

A sisak hat színben és S, M és L méretben érhető el. Az ára a gyártó weboldalán 320 euró.

 (Fotó: Giro)