Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Thermo kulacsok
  Hőtárolós kulacsok a kellemes folyadék bevitelért.
Cateye Kinetic hátsólámpák
  Három „majdnem féklámpa” a legendás japán gyártótól.
MTF villanybringák Magyarországon
  Új márka a láthatáron.
Cateye vezetékes kilométeróra teszt
  Az Enduro és a Velo 9 tesztje
prev
next

 a shimano eladja a pearl izumit

A hírt a napokban jelentették be.

A Shimano Inc. eladta ruházati márkáját, a Pearl Izumit a United Sports Brandsnek (USB), amely többek között a Nathan, Cutters és Shock Doctor márkák anyavállalata. A Pearl Izumi a futókiegészítőket és -ruházatot kínáló Nathanhoz csatlakozik az USB új outdoor részlegében.

A Pearl Izumi vezetői a múlt héten tájékoztatták a dolgozókat az eladásról. A vételárat nem hozták nyilvánosságra.

A Shimano 2008-ban vásárolta meg a Pearl Izumi anyavállalatát, a DashAmerica Inc. céget a Nautilustól mintegy 70 millió dollárért.

"Ez egy izgalmas időszak a Pearl Izumi számára" - mondta Geoff Shaffer, a Pearl Izumi elnöke egy sajtónyilatkozatban. "Hatalmas lendületben vagyunk, és egy csodálatos csapatunk van, amely elkötelezett a márka további, fejlesztése iránt. Várakozással tekintünk az USB-vel való további növekedés elé.".

A kiskereskedőknek számára jó hír, hogy az átmenet alatt nem lesz semmilyen fennakadás az üzletmenetben.

Közben, ahogy korábban beszámoltunk róla a SRAM belépett a ruházati piacra a Velocio, egy kis New Hampshire-i ruházati márka felvásárlásával.