Kérjük támogasd azzal az oldalt, hogy a reklámblokkolókat kikapcsolod. Köszönjük!

Teszt: Lazer Roller + Net bukósisak
  Figyi ez ár/értékben nagyon jó!
Jajj KULLANCS!!! Mit csináljak?
A kullancs talán a legközismertebb "rovarok" egyike, amelyet tévhitek öveznek.
Gravel túra a Velencei tó körül.
  Egy szuper 70 km-es karika a térségben.
Képriport a Budai-hegység MTB kerékpáros körtúráról
  Egy vagány útvonalon fedeztem fel a Buda környéki hegyeket.
Kerékpárlánc waxolása 3. rész
  Hogyan kell bánni a waxolt lánccal.
prev
next

 a velo uj nyeregparnazasi modot jelentett be

A technológia környezetbarátabb és kényelmesebb párnázást kínál.

A Velo nyereggyártó egy új párnázóanyagot vezet be. A Velo AtmosFoam (VAF) nevű megoldás nitrogént használ a folyékony habosítás során, ami a vállalat szerint egyrészt csökkenti a kémiai adalékanyagok használatát másrészt segít a CO2-kibocsátás csökkentésében.

A Velo szerint az új anyag rezgéscsillapító képessége jobban beállítható, mint más anyagoké, így ezzel a technológiával kényelmesebb nyergek készíthetők.

A Brooks hasonló, nitrogénnel átitatott habtechnológiát használt futócipők középtalpához, hogy a cipői "jobb rugózást" és "nagyobb stabilitást" biztosítsanak.

a velo uj nyeregparnazasi modot jelentett be 01

A Velo szerint ő az egyetlen kerékpár nyereggyártó, amely ezt a technológiát használja. A VAF körülbelül ugyanannyit nyom, mint a SuperLight Foam, amelyet jelenleg a teljesítményorientált nyergekben használ, de annál nagyobb kényelmet nyújt.

"A VAF könnyebb és érzékenyebb, a finomabb pórusszerkezetű habkeverékekhez képest" - közölte a vállalat. "Ráadásul a VAF mikrosejtjei egyenletesen oszlanak el, ami rezgéscsillapítási képességet biztosít."

Forrás: velosaddles.com